Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId)

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Ordu

Valilikler

T.C Aybastı Kaymakamlığı
T.C Aybastı Kaymakamlığı
T.C Aybastı Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Mevzuat Kurumsal Kimlik Etik Komisyonu İlçe İnsan Hakları
  • AYBASTI
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular İhale İlanları
  • İLETİŞİM
°C
22
Mart2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
      • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
      • Kaymakamlık Görselleri
      • Kaymakamlık Logosu
    • Etik Komisyonu
    • İlçe İnsan Hakları
  • AYBASTI
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Malmüdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Orman İşletme Şefliği
      • İlçe Nüfus Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Devlet Hastanesi
    • Kamu Hizmet Standartları
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Sosyal Yadımlaşma ve Dayanışma Vakfı
      • Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Kütüphane Müdürlüğü
      • Nüfüs Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • Malmüdürlüğü
      • Tapu Müdürlüğü
      • Orman İşletme Şefliği
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • İhale İlanları
  • İLETİŞİM
 

AYBASTI İLÇESİ SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI PERSONEL ALIM İLANI

25.01.2023
 

AYBASTI İLÇESİ SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI

PERSONEL ALIM İLANI

          Aybastı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına; Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Fon Kurulunca 2021/07 sayılı kararı ile yürürlüğe konulan değişiklikleriyle “SYDV Personelinin Norm Kadro Standartları, İş Tanımları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar” ve 4857 Sayılı İş Kanunu’ na  tabi şekilde Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü’nün 03.04.2012 tarih ve 2021/ 12 sayılı Genelgeler doğrultusunda 1 (Bir) Büro Görevlisi unvanında personel istihdam edilecektir.

Ordu İli Aybastı İlçesi SYDV; 1 (Bir) Büro Görevlisi Personel Alımı.

İşin Adı                      :Sözleşmeli Personel Alımı

İşin süresi                  :Belirsiz Süreli  (2 ay deneme süreli)

Personelin Unvanı    :1 (Bir)  Büro Görevlisi

İstihdam Edilecek Personel Sayısı :1 (Bir) 

Personel alımında aranacak şartlar

 A) GENEL  ŞARTLAR 

  1. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak, 
  2. Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak, 
  3. 18 yaşını bitirmiş olmak ve 40 yaşını doldurmamış olmak, 
  4. Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak ya da askerlikle ilişkisi bulunmamak, 
  5. En az 4 yıllık lisans eğitimini tamamlamış olmak, 
  6. Kamu Personeli Seçme sınavında KPSS P3 puan türünde en az 60 puan almış olmak, 
  7. Kamu haklarından mahrum bulunmamak, 
  8.  Türk Ceza Kanununun 53'üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan mal varlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak.

 B) ÖZEL ŞARTLAR 

  1. Görevin özelliğine göre eğitim, yaş, tecrübe gibi özel şartları taşımak,
  2. İş tanımlarında belirtilen nitelikleri taşımak,
  3. Son 6 (altı) ay içerisinde Aybastı İlçesinde ikamet ediyor olmak,
  4.  Görevini devamlı yapmasını aksatacak vücut veya akıl hastalığı ile ilgili herhangi bir engeli bulunmamak,
  5. İnsan ilişkileri ile iletişim becerisini kapsayan sosyal iletişim becerisine sahip olmak,
  6. İyi derecede bilgisayar kullanabiliyor olmak. Windows, Word, Excel, Powerpoint vb programlara iyi düzeyde hakim olmak,
  7. En az B sınıfı sürücü belgesine sahip olmak ve aktif olarak araç kullanabiliyor olmak. 

II- BAŞVURU İÇİN İSTENİLEN BELGELER

Mülakata çağrılacak adaylarca aşağıda istenen belgelerin 01/02/2023 tarihi saat 17.00’ye kadar Vakıf Müdürlüğümüze teslim edilmesi gerekmektedir. Sınavda başarılı olan adaydan istenilen belgelerin asılları bizzat istenecek, fotokopilerin aslına uygunluğu kontrol edilip tasdik edildikten sonra iade edilecektir.

  1.  Diploma veya geçici mezuniyet belgesi,
  2. 2021 veya 2022 yılı KPSS sonuç belgesi,
  3.  Nüfus cüzdanının tasdikli bir fotokopisi,
  4. 2 adet vesikalık fotoğraf (Son 6 aydır çekilmiş olmalı),
  5. Askerlik terhis belgesi (Erkek Adaylar için),
  6. Adli sicil kaydı,
  7. Çalışmasına engel olmayacağını gösteren sağlık raporu,
  8. İş Talep / İşe Giriş Formu (Mülakata girecek adaylar Aybastı SYD Vakfı bürosundan temin edebilirler.),
  9. Bilgisayar yeterlilik durumunu gösteren belge,
  10.  Sürücü belgesinin fotokopisi,
  11. Varsa iş deneyim belgelerinin fotokopisi ve özgeçmişleri. 

III- SINAVA BAŞVURU VE SINAVA İLİŞKİN BİLGİLER

  1. Adaylar Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünün https://vakifilan.aile.gov.tr adresinden SYDV personel alım ilanları bölümünden online başvuruda bulunmaları gerekmektedir. Posta ile yapılan başvurular geçersizdir.
  2. Başvuran adaylar, KPSS puanlarına göre sıralanacak ve en yüksek puandan başlanarak alınacak personel sayısının 5 katı aday (5 kişi) sözlü mülakata çağrılacaktır. Mülakata çağrılacak adayların listesi Aybastı Kaymakamlığı resmi sitesinden yayınlanacaktır.
  3. Mülakata çağrılan adaylar, Aybastı Kaymakamlık Makamında 02/02/2023 Perşembe günü  saat 14.00‘te hazır bulunmaları gerekmektedir.

IV- BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ, YERLEŞTİRME SONUÇLARININ DUYURULMASI VE ATAMALARIN YAPILMASI

  1. Mülakat 02/02/2023 Perşembe günü saat 14.00’te Aybastı Kaymakamlık Makamında mülakat heyeti huzurunda yapılacaktır. Adaylar KPSS puan sıralamasına göre mülakata alınacaktır.
  2. Aybastı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı mülakat heyeti değerlendirmesi sonucu, sözleşmeli personel alımı ile ilgili yerleştirme başvurusunda bulunan adayların, ilan edilen niteliklere uygunluğu incelenerek 1 asil, 4 yedek olmak üzere 5 aday belirlenecektir.
  3. Adayların evrakları üzerinden yapılan kontrollerde istenilen pozisyon için şartları uygun olmayan ya da yanlış beyan verdiği tespit edilen adaylar tutanağa bağlanarak atamaları yapılmayacak ve sözleşmeleri imzalanmayacaktır. Bu durumda mütevelli heyetince kabul edilen yedek eleman çağrılarak kendisiyle sözleşme yapılacak ve göreve başlatılacaktır.
  4. Verilen süre içinde başvurmayan, başvurup ataması yapıldıktan sonra görevine başlamayan ya da aranılan şartları taşımadığı sonradan anlaşılanların atamaları iptal edilip yerine yedek elemanın ataması yapılacaktır. Belirtilen süre içinde görevine başlamayan veya eksik evrakını teslim etmeyenlerin yerine puan sırasına göre diğer adaylardan çağrılabilir.
  5. Vakfımız mülakat sonucunda personel alıp almamakta serbesttir.

V - MÜRACAT YERİ ve İLETİŞİM BİLGİLERİ

Müracaat Yeri: Aybastı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı. Kaymakamlık Binası Fatsa Caddesi N0:32 Aybastı/ORDU

Tel: (452) 714 31 11

İLANEN DUYURULUR

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Bilgi Edinme
  • Muhtar Bilgi Sistemi
  • İnsan Hakları Başvurusu
  • Resmi İlan Portalı
  • Kolluk Gözetim Komisyonu
Esenli Mahallesi Fatsa Caddesi No : 35A
0452 714 1126
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız