• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Ordu

Valilikler

T.C Aybastı Kaymakamlığı
T.C Aybastı Kaymakamlığı
T.C Aybastı Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Mevzuat Kurumsal Kimlik Etik Komisyonu
  • AYBASTI
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular İhale İlanları
  • İLETİŞİM
°C
28
Ocak2021
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
      • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
      • Kaymakamlık Görselleri
      • Kaymakamlık Logosu
    • Etik Komisyonu
  • AYBASTI
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Malmüdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Orman İşletme Şefliği
      • İlçe Nüfus Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Devlet Hastanesi
    • Kamu Hizmet Standartları
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Sosyal Yadımlaşma ve Dayanışma Vakfı
      • Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Kütüphane Müdürlüğü
      • Nüfüs Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • Malmüdürlüğü
      • Tapu Müdürlüğü
      • Orman İşletme Şefliği
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • İhale İlanları
  • İLETİŞİM
 

kamu sosyal yardımlaşma yeni

06.08.2020

AYBASTI İLÇESİ

SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI

HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

                                                                                                                                                                                                           

SIRA NO

HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

HİZMETİN

TAMAMLANMA

SÜRESİ (EN GEÇ)

1

GIDA YARDIMI

1. SYDV Başvuru Kayıt Formu (İlk defa başvuru yapılıyorsa )

2. Başvuru Dilekçesi 

3. Sorgu İzin Dilekçesi

4. Nüfus Cüzdanı Önlü Arkalı Fotokopisi (ilk defa başvuru yapılıyorsa)

5. Banka Hesap Numarası

30 GÜN (İlk defa Başvuruluyorsa)

15 GÜN (Gıda yardımının devamı için yapılan başvurularda)

2

YAKACAK YARDIMLARI

1. SYDV Başvuru Kayıt Formu (İlk defa başvuru yapılıyorsa )

2. Başvuru Dilekçesi

3. Sorgu İzin Dilekçesi

4. Nüfus Cüzdanı Önlü Arkalı Fotokopisi (ilk defa başvuru yapılıyorsa )

 

En geç yan taraftaki sütunda belirtilen sürelerde başvurular karara bağlanır. Uygun bulunan başvurulurda yakacak yardımı teslimi, Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünün vakfımıza yakacak sevkiyatı yaptığı tarihte yapılır.

30 GÜN (İlk defa Başvuruluyorsa)

 15 GÜN (Yakacak yardımının devamı için yapılan başvurularda)

3

BARINMA YARDIMLARI

1. SYDV Başvuru Kayıt Formu (İlk defa başvuru yapılıyorsa )

2. Başvuru Dilekçesi 

3. Sorgu İzin Dilekçesi

4. Nüfus Cüzdanı Önlü Arkalı Fotokopisi (ilk defa başvuru yapılıyorsa )

5. Barınma ihtiyaç Raporu/Varsa hasar tespit Raporu/Fotoğraf

6. Banka Hesap Numarası

30 GÜN (İlk defa Başvuruluyorsa)

15 GÜN (Kira yardımının devamı için yapılan başvurularda)

4

AİLE YARDIMLARI (Bir Defaya Mahsus Para/  Periyodik Nakit/Giyim)

1. SYDV Başvuru Kayıt Formu (İlk defa başvuru yapılıyorsa )

2. Başvuru Dilekçesi 

3. Sorgu İzin Dilekçesi

4. Nüfus Cüzdanı Önlü Arkalı Fotokopisi (ilk defa başvuru yapılıyorsa )

5. Banka Hesap Numarası

 30 GÜN (İlk defa Başvuruluyorsa)

 15 GÜN (Sosyal destek yardımının devamı için yapılan başvurularda)

 

5

ŞARTLI EĞİTİM, SAĞLIK ve GEBELİK YARDIMI (ŞESY)

1. SYDV ŞESY Başvuru Formu(İlk defa yapılan başvuruluyorsa), ŞESY Sözleşmesi

2. Nüfus Cüzdanı Önlü Arkalı Fotokopisi (evli ise kendisinin ve eşinin) (İlk defa yapılan başvuruluyorsa)

3. Sorgu İzin Dilekçesi

30 GÜN

6

KATILIM PAYI YARDIMLARI

1. SYDV Başvuru Kayıt Formu (İlk defa başvuru yapılıyorsa )

2. Başvuru Dilekçesi

3. Sorgu İzin Dilekçesi

4. Nüfus Cüzdanı Önlü Arkalı Fotokopisi  (İlk defa başvuruluyorsa)

5. Banka Hesap Numarası

30 GÜN

7

KRONİK HASTALIK YARDIMI

1. SYDV Başvuru Kayıt Formu (İlk defa başvuru yapılıyorsa )

2. Başvuru Dilekçesi

3. Sorgu İzin Dilekçesi

4. Nüfus Cüzdanı Önlü Arkalı Fotokopisi  (İlk defa başvuruluyorsa)

5. Banka Hesap Numarası

NOT: Bütünleşik sisteme Halk Sağlığı Sisteminde veri gelmesiyle başlar.

15 GÜN

8

YABANCILARA YÖNELİK SOSYAL UYUM YARDIM PROGRAMI

1. SYDV Başvuru Kayıt Formu (İlk defa başvuru yapılıyorsa )

2. Başvuru Dilekçesi

3. Sorgu İzin Dilekçesi

4. Nüfus Cüzdanı Önlü Arkalı Fotokopisi  (İlk defa başvuruluyorsa)

30 GÜN

9

AFET DESTEKLERİ(Deprem, Yangın, Sel vb.)

1. SYDV Başvuru Kayıt Formu (İlk defa başvuru yapılıyorsa )

2. Başvuru Dilekçesi 

3. Sorgu İzin Dilekçesi

4. Nüfus Cüzdanı Önlü Arkalı Fotokopisi, Resim

5. Hasar tespit raporu/Yangın raporu vb.

3 GÜN

10

GENEL SAĞLIK SİGORTASI

1. GSS başvuru formu  (İlk defa başvuru yapılıyorsa )

2. Başvuru Dilekçesi

3. Sorgu İzin Dilekçesi

4. Nüfus Cüzdanı Önlü Arkalı Fotokopisi  (kendisi, eşi ve ailedeki 18 yaş üstü çocuklar, aynı hanede kalıyorsa anne, babanın), Resim

30 GÜN

11

PROJE DESTEKLERİ (GELİR GETİRİCİ PROJELER)                      

1. Fayda sahibi başvuru formu

2. Sorgu İzin Dilekçesi

3. Proje hazırlama formatı

4. Proje başvuru formu

5. Başvuru yapan kişinin kimlik fotokopisi, Resim

6. Proje yapacak kişinin iş tecrübesini kanıtlayıcı belge (ustalık, kalfalık, diploma, sertifika, referans mektubu vs.)

Not: Uygun olduğu görülen projeler değerlendirilmek üzere Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğüne gönderilir.

30 GÜN

12

EŞİ VEFAT ETMİŞ KADINLARA YÖNELİK DÜZENLİ NAKİT YARDIMI ve ÖKSÜZ-YETİM YARDIMI

1. SYDV Başvuru Kayıt Formu ( İlk defa başvuru yapılıyorsa)

2. Başvuru Dilekçesi

3. Sorgu İzin Dilekçesi

4. Nüfus Cüzdanı Önlü Arkalı Fotokopisi (İlk defa başvuru yapılıyorsa)

30 GÜN (İlk Defa Başvuruluyorsa)

15 GÜN  ( Sonradan değerlendirilmek üzere verilen dilekçelerde)

13

MUHTAÇ ASKER AİLELERİNE YÖNELİK YARDIM PROGRAMI ve MUHTAÇ ASKER AİLESİ ÇOCUKLARINA YÖNELİK YARDIM PROGRAMI

1. SYDV Başvuru Kayıt Formu ( İlk defa başvuru yapılıyorsa)

2. Başvuru Dilekçesi

3. Sorgu İzin Dilekçesi

4. Nüfus Cüzdanı Önlü Arkalı Fotokopisi (İlk defa başvuru yapılıyorsa)

30 GÜN (İlk Defa Başvuruluyorsa)

15 GÜN  ( Sonradan değerlendirilmek üzere verilen dilekçelerde)

14

2022 SAYILI KANUNUN UYGULAMASI

(65 YAŞINI DOLDURMUŞ MUHTAÇ, GÜÇSÜZ VE KİMSESİZ TÜRK VATANDAŞLARI İLE ENGELLİ VE MUHTAÇ TÜRK VATANDAŞLARINA AYLIK BAĞLANMASI)

1. 2022 Başvuru Kayıt Formu ( İlk defa başvuru yapılıyorsa)

2. Başvuru Dilekçesi

3. Sorgu İzin Dilekçesi

4. Nüfus Cüzdanı Önlü Arkalı Fotokopisi (İlk defa başvuru yapılıyorsa)

5. Sağlık Kurulu Raporu(Engelliler İçin)

 

30 GÜN (İlk Defa Başvuruluyorsa)

15 GÜN  ( Sonradan değerlendirilmek üzere verilen dilekçelerde)

 

NOT: Yukarıda belirtilen hizmetlerden faydalanılmak üzere başvurulması için 3294 sayılı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Kanununun 2. Maddesi gereğince “Fakrü zaruret içinde ve muhtaç durumda bulunan kanunla kurulu sosyal güvenlik kuruluşlarına tabi olmayan ve bu kuruluşlardan aylık ve gelir almayan vatandaşlar ile geçici olarak küçük bir yardım veya eğitim ve öğretim imkânı sağlanması halinde topluma faydalı hale getirilecek, üretken duruma geçirilebilecek kişiler bu Kanun kapsamı içindedir. Ayrıca, kanunla kurulu sosyal güvenlik kuruluşlarına tabi olmakla veya bu kuruluşlarca aylık veya gelir bağlanmış olmakla birlikte, Fon Kurulunca belirlenecek ölçütlere göre; hane içindeki kişi başına düşen geliri, aylık net asgari ücretin 1/3’ünden az olan kişilerden fakir ve muhtaç durumda bulunanlar da bu Kanun kapsamındadır.”

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 

İlk Müracaat Yeri

 

İkinci Müracaat Yeri

 

 

 

 

 

Unvan

Vakıf Müdürü

 

Unvan

Kaymakam

Adres

Esenli Mah. Fatsa Cad. No:32 A Kat:1

 

Adres

Esenli Mah. Fatsa Cad. No:32 A Kat:1

Telefon - Fax

0452 714 31 11

 

Telefon - Fax

0452 714 10 12 - 0452 714 11 26

e-Posta

ordu.aybasti@sydv.org.tr

 

e-Posta

aybasti@icisleri.gov.tr

 

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Bilgi Edinme
  • Muhtar Bilgi Sistemi
  • İnsan Hakları Başvurusu
  • Resmi İlan Portalı
Esenli Mahallesi Fatsa Caddesi No : 35A
0452 714 1126